Forever Young

Alhamdulillah :]
Tuesday ? 0 Atashinchi ?
Asalamualaikum, Bismilahirahmanirahim :)
Hee, harini aku bersyukur sangat-II sebab dapat keputusan SDKA yg baik dan itu usaha cemrlang yang aku dapat buad untuk menggembirakan ibu bapa aku :')
Tahniah kepada yang berjaya, dan yang kurang berjaya boleh usaha lebih lagi, InsyaAllah :)

Nak cerita dari pegi sampai balik, memula tunggu Nadia amek aku kat Bustop Kg.Istana, then pegi hantar adek dia dulu skolah, pastu sampai SRAB jumpa kerani n cekgu Zainah. *kerani tu buad lawak slambe* xD Tules itu tules ini, kelua nak balik dengan muka suka aku :D, HAHA. lepas tu lepastu pegi breakfast kat kedai sebelah nenek membe aku, mana tah, -,- Terima kasih Family Nadia belanja aku makan :)

Dah siappppppp siappp, mak dia hantar aku balik sampai bustop depan, pastu gua rempit jap, balik kertas SDKA tu dah renyukkk --' Syukur aku dapat :']




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction