Forever Young

Exam exammmmmmmm!
Thursday ? 0 Atashinchi ?



Asalamualaikum :)
Bismilahirahmanirahim, Hmm dah lama tak update. Lap-II siked blog ai ni banyak sangat kuman yg tak diundang. HAHA (Y) Exam? Ye exam mid-year tuu :o Dah mula dah exam. PS aku mcm cincai aku buad, Tangan aku bukan tangan seni, HAHA math paper two  susah sangat sampai nak tertido aku buad. Ya Allah aku nak result yang baek utk mid year ni Amin :)
Okayyy, lepas exam habes terus cuti 2 minggu, Nak buad ap? Takde plan lg laa --' Now nak fokus dulu dekat exam. 


Sebnanya banyak cerita aku nak storyy, tapi disebabkan aku busy, cehh busy la sangat. Tkde lah, aku just malas jea nak update. Tengok! aku pon tak perasan rupanya design blog ni dah baru. Pening aku tengok. --' *garok kepala*.
Bulan lima ni banyak Hari-II yg istimewa buad semua orang, First hari buruh, hari ibu, hari guru, Second, hari paling org suka, hari cuti, Mwahahaha XD Wuuuuuu, okay lah Asalamualaikum Bye :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction