Forever Young

Friend's ♥
Saturday ? 0 Atashinchi ?
           Bissmilahirahmanirahim. Hai assalamualaikum, okay aku terasa rajin nak menaip pada waktu ini. Haha sebenarnya aku nak cakap yang aku ni taktahu dapat online lagi ke tak lepas ni? Kalau rindukan aku, tengoklah gambar dekat atas ni puas puas ye, Hehe Hmmm bosannya cuti sekolah ni tak ada aktiviti langsung. Haha bila nak keluar dengan kengkawan ni? Rindu dekat diorang :* Okayy aku nak mintak maaf kalau ada apa-II kesalahan dekat korang semua walaupun ni bukan hari raya, tapi tak salahkan kalau aku mintak maaf? Hee~ Cuti cuti jugak, tapi solat jangan cuti jea, Haha. Cuti sekolah ni kita susah kan nak jumpa? Nak gurau sesama. Nak round satu sekolah sesama. Nak lepak-II. Tahun depan kita jumpa lagi :D 

             Aku nak korang tahu yang aku sayang korang semua. Koranglah keluarga aku, koranglah sahabat aku, koranglah saudara mara aku. Susah senang kita kenalah bersama, kena kongsi. Jangan bagi orang marah. Jangan simpan sifat hasad dengki and selfish dalam diri tau :') *Tengok aku ceramah waktu-II cenggini. Hee tapi betul jugak aku cakap en? :D Tahun depan kita nak PMR. So, usaha kita kena buat sama-sama. Kalau ada masa, kita boleh study sama sama or release sama sama kan? Kita nak berjaya sama-sama kan? Hmm sayang korang :*


                                     Aku, Nurin, Azeieza, Hazlina, Nadiah, Asikin, Najihah, Syidah

Love you friends ♥

 Miss this moment. Time ni kita nak study group tapi asyik ketawa and amek gambar jea. Haha takpelah janji korang  happy! :D


Hope we friends untill Jannah alright ♥ Kalau ada apa-apa contact jea aku, text ke apa. *Haha dah macam apa dah :3* Dengar lagu ni tauuu http://www.youtube.com/watch?v=6-OtuuV9IqA Mungkin lepasni aku akan rindukan korang and mungkin tu jea aku nak cakap, Okay lah Bye! Salam :D



Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction