Forever Young

I'm come back! :')
Thursday ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum
Hiiiiii, lama gila kott tak bukak blog ni. Nak edit malas, nak update malas, nak bukak lagi ah malas. Sebenarnya memang banyak cerita aku nak update, tapi............malas. Haha Ehemmm, sekarang tengah berlangsungnya cuti panjang akhir tahun, tahun depan dah naik form 3, oh my God, oh my God! PMR PMR! Doakan aku tau :) Good Luck untuk pmr candidates 2013.

Aku rindu kawan kawan aku, rindu nak gelak gelak dengan diorang, nak tacing tacing dengan diorang, nak lepak dengan diorang, nak nak semua ah. Haha Biasalah kalau dah cuti nak sekolah, kalau dah sekolah nak cuti. Bosan gila duduk rumah, makin gemok adelewww. Hihi Btw, aku terus update blog ni, malas nak edit edit sana sini, nanti kalau tengah rajin aku buat lah. Hehe okay lah Bye ;)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction